Sıkça Sorulan Sorular

 
gaiagold.com.tr'un fiyatları neden uygun?

Gaia Gold, fabrikadan ve mağazadan müşteriye direkt satış fiyatlarını ulaştırdığı için fiyat avantajı sunmakta ve müşteriye bunu yansıtmaktadır.


gaiagold.com.tr'a nasıl ulaşırım?

Gaia Gold müşteri hizmetlerine  info@gaiagold.com.tr mail adresinden hafta içi her gün 9:00 / 18:00 saatleri arasında ulaÅŸabilirsiniz.


gaiagold.com.tr'a nasıl üye olabilirim?

Sayfanın en üst, saÄŸ bölümündeki Ãœye Olmak Ä°stiyorum butonuna tıkladığınızda karşınıza çıkan formu doldurarak Gaiagold.com.tr'a üye olabilirsiniz.


Siteye üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?

Sitemize güvenlik açısından ve sipariÅŸ kayıtlarınıza ulaÅŸabilmeniz için üyelik sistemi konulmuÅŸtur ancak dilerseniz üye kaydı yapmadan da alışveriÅŸ yapabilirsiniz. 


Üyelik avantajları nelerdir?

Sitemize üyeliğinizin en güzel avantajları, yeni ürünlerin takibi ve kampanya kapsamına tabi tutulan ürünlerden kolaylıkla faydalanmanızı sağlayacak haberleri düzenli olarak almanızı ve sürpriz indirim çeklerine sahip olmanıza imkan yaratmasıdır.


ÃœyeliÄŸimi iptal ettirebilir miyim?

Üyeliğinizi iptal ettirmek için info@gaiagold.com.tr e-posta adresine talebinizi iletebilirsiniz.


gaiagold.com.tr'dan alışveriş yapmanın avantajı nedir?

Gaia Gold'dan alışveriş yapmanın en büyük avantajı uygun fiyat garantisidir, diğer yandan ürünlerin satış sonrası sonsuz desteğini bulacağınız büyük ve ürününün arkasında duran bir firma olmasıdır.


Üretim süreci nedir?

Sitemizde bulunan modellerin tamamı stoklarımızda bulunmamaktadır. Bu yüzden siparişiniz ile birlikte ürünün üretim süreci başlamaktadır. Süreç, maksimum 7 iş günü içerisinde tamamlanmaktadır. Ürünlerimiz el işçiliği ile üretildiği için yaşanabilecek beklenmedik durumlarda bu süre uzayabilmektedir. Böyle bir durumda müşterilerimiz bilgilendirilmektedir. Üretim süresi sipariş tarihden sonraki ilk iş günü başlamakta, haftasonu ve resmi tatilleri kapsamamaktadır.


Satın aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapmalıyım?

Bu problemin yaşanmaması için ürünlerimiz sıkı bir kalite kontrolden geçirilmektedir, fakat böyle bir problemle karşılaşılması durumunda ürün yenisiyle koşulsuz değiştirilmektedir.


1 yıl tamir bakım garantisi hangi durumları kapsamaktadır?

Ürünü teslim aldığınız günden itibaren ürün ile ilgili üretimden kaynaklanan herhangi bir hata ortaya çıkması halinde Gaia Gold ürünü ücretsiz tamir etmeye ve bakımını yapmayı taahhüt eder. Bu zaman süresince bakım için gönderilen ürünlerin tüm kargo masrafları müşteriye aittir. Tamir ve bakım için gönderilen ürünün kargo sorumluluğu, ürün firmamıza ulaşıncaya kadar müşteriye aittir. Kargoda yaşanabilecek herhangi bir olumsuz durumdan Gaia Gold sorumlu tutulamaz.


Ürünü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?

gaiagold.com.tr'dan alınan ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 15 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.
 

Satın aldığım her ürünü iade edebilir miyim?

Kişiye özel üretim yapılan, talep üzerine üründe değişiklik yapılan, parmak ölçüsü yapılan, içerisine isim yazılan ürünler, Düğün Setleri, 22 Ayar ürünler, sipariş üzerine üretilen ürünler ve deneme haricinde kullanıldığı tespit edilen ürünler iade alınmamaktadır. Yüzük modellerinde 10 - 18 ölçü aralığı dışında kalan seçimlerde yüzük kişiye özel olarak üretildiği için iade alınamamak yalnızca 1 defaya mahsus değişim yapılabilmektedir. Tamtur yüzük modellerinin tamamı kişiye özel olarak üretildiği için iade alınamamaktadır. Yurtdışından verilen siparişler kesin sipariştir, iade veya değişimi yapılamamaktadır.


İade edilen ürünün ücret iadesini ne zaman alırım?

İade etmek istediğiniz ürün tarafımıza ulaştıktan sonra iade işlemlerinize başlanmantadır.. Banka havalesi ile ödeme yaptıysanız banka hesap numaranıza iade tutarınız gönderilmektedir. Kredi kartıyla yapılan alışverişlerinizde bankaya bildirimde bulunarak iadeniz gerçekleştirilmektedir. İade tutarlarının hesaplarınıza yansıması banka kaynaklı olarak 7 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.


Taksitli ödeme yapabilir miyim?

Kuyumculuk alışverişlerinde BDDK kararı gereği sadece 8 taksit yapılmaktadır.


Kurye ile teslimat yapılıyor mu?

Müşteri temsilcimizden onay alınması koşulu ile İstanbul içi siparişlerinizde kurye ile teslimat yapabiliyoruz. Kurye ile teslimat istenmesi durumunda kurye ücretinin tamamı müşteriye aittir. Kurye firmasının belirttiği teslimat süresi müşterilerimize bildirilmekte ve onay alınmaktadır. Teslimat aşamasında yaşanabilecek trafik kazası sebebiyle veya teslimat görevlisinden kaynaklı kayıp, çalıntı gibi durumlarda sorumluluk müşteriye aittir. Firmamızın sigortalı ve güvenli teslimat için önerisi kargo ile gönderimdir.


Yurtdışına gönderim yapıyor musunuz?


Yurtdışına Pırlantalı ve 22 Ayar ürünler hariç gönderimimiz mevcuttur. Yurtdışı gönderilerinde kargo ücreti müşteriye aittir. Sigortalı kargo seçiminde sorumluluk DHL firmasına aittir. Sigortasız kargo seçimlerinde ise tüm sorumluluk müşterilerimize aittir. Kargoların ülkeye giriÅŸlerinde %20  gümrük vergisi uygulanmaktadır ve bu vergi sorumluluÄŸu alıcıya aittir. SipariÅŸlerin üretim süresi azami 7 iÅŸ günü olup teslimat süresi bulunduÄŸunuz ülkeye baÄŸlı olarak 1-6 iÅŸ günü arasında deÄŸiÅŸmektedir. Riskli bölgelere gönderim yapılamamaktadır. 


Teslimat adresi nedir?

Satın aldığınız ürünün teslim edilmesini istediğiniz adrestir.


Fatura adresi nedir?

Satın aldığınız ürün hediye ise ve faturanın ayrı adrese gönderilmesini istediğiniz durumlarda, sipraişinizi verirken belirtmiş olduğunuz adres detayıdır.


Banka havalesiyle ödeme yapabilir miyim?

"Ödeme Seçenekleri" sayfasına geldiğinizde ödemeyi geçmek istediğiniz bankanın hesabını seçerek ödemenizi ilgili hesap numarasına yaparak alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.



Hediye Önerileri